results marketing
שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל שמביא תוצאות לטווח ארוך!

מוכנים לפרסם בגוגל ולהיות מוצפים בלידים?

פרסום ממומן בגוגל עם ריזולטס מרקטינג

פרסום ממומן בגוגל כבר בכל מקום. גוגל משתלבת בחיי היומיום של בני האדם בכל רחבי עולם. אין אחד שלא משתמש באחד מהכלים הרבים שיש לענקית החיפוש להציע מדי יום ובראשם מנוע החיפוש האגדי. כאן זירת העסקים יוצאת לפועל.

כאשר נריץ חיפוש בגוגל, לרוב נכנס לתוצאות הראשונות שהוא בחר להציג לנו. אותן תוצאות, בכמעט 99% מהמקרים עבדו קשה מאחורי הקלעים בשביל שיופיעו שם למעלה – קידום ממומן בגוגל, האתר שלך ראשון ומבטיח הקלקה.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה – ריזולטס מרקטינג. אנחנו נתמקד על ניהול קמפיין ממומן בגוגל תוך הקפדה על שמירת איכות מודעה וקהלים מדויקים ככל הניתן על מנת להופיע בתוצאות הראשונות בחיפוש בעלות הנמוכה ביותר.

פרסום ממומן בגוגל שמביא תוצאות - איך אנחנו עושים את זה?

הצוות המקצועי שלנו יודע לייצר מכונת לידים משומנת בגוגל אדס

שמייצרת לכם מכירות ופניות איכותיות לטווח ארוך עם התמקדות על החזר ההשקעה.

הקמת אסטרטגיה מקיפה שכוללת את כל השלבים היעילים שיביאו לקידום האתר שלך

אסטרטגיה

הקמת אסטרטגיה שיווקית יעילה ומנצחת שתייצר לידים לטווח ארוך

תחילת יישום האסטרטגיה מדויקת ושיטתית עד שתגיעו למקומות הראשונים בגוגל

ניהול קמפיינים

לקלוע בול למטרה על ידי הקמת מערך קמפיינים ממוקד לקהל היעד שלכם

שמירה על המקומות הראשונים בגוגל לאורך זמן כך שתמשיך להביא רווחיות מתמשכת

רווחיות

שמירה על רווחיות לאורך זמן על ידי טסטים ובדיקות למודעות הקמפיינים

מוכנים לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה?

היתרונות של קידום ממומן בגוגל

רוב העסקים משתמשים כיום בכלים השונים ברשת בשביל לעשות שיווק דיגיטלי לעסק שלהם. זו אחת מדרכי השיווק הכי פופולריות היום ובצדק, ניתן להגיע לחשיפה אדירה במינימום השקעה אפשרית ביחס לשאר אפיקי השיווק בשוק. ישנם כמה סוגים של שיווק דיגיטלי, האחד נקרא פוש (PUSH) והשני נקרא פול (PULL).

מדובר למעשה על אופן של צריכת המודעות והתוכן של הקהל, כאשר Push בעצם "דוחפת" לגולשים תוכן שהם לא חיפשו אך הם קהל פוטנציאלי על סמך טירגוטים דמוגרפיים. לעומת Pull שזוהי אסטרטגיה בה מציגים לגולש מודעה עם תוכן שהוא בחר לצרוך או לחפש.

גוגל נשענת על אותה אסטרטגיית Pull ומציגה לגולש תוצאות חיפוש ממומנות על סמך מה שחיפש. התוצאות הראשונות שתמיד יוצגו לגולש יהיו ממומנות, מה שנקרא "פרסום ממומן בגוגל" ומתחת לתוצאות הממומנות יוצגו כל התוצאות האורגניות שבשביל להתחרות על המיקום שלהם צריך לעשות קידום אורגני בגוגל.

לכן, עבור רוב העסקים קידום ממומן בגוגל נחשב לאיכותי יותר הודות לכך שהכל כבר חיפש אותנו מראש והוא "בשל" יותר לעסקה. הפרסום בגוגל לא קל ודרושה עבודה מקצועית על מנת לתחזק את הקמפיינים הממומנים בגוגל על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר במינימום עלות. פה אנחנו נכנסים לתמונה, צוות מנהלי הקמפיינים שלנו במחלקת פרסום ממומן בגוגל מומחה בהשגת המטרות העסקיות ושמירה על אסטרטגיית רווח לאורך זמן.

גאים להיות חלק מתכנית ההסמכה של גוגל Google Partner

הלקוחות שהגדילו איתנו את המכירות

פרסום בגוגל - נתונים מהשטח

שקד אלבז - בעל סטודיו לאימון בלי ידע או ניסיון בעולם השיווק והדיגיטל.

שלומי עשור - בעל עסק בתחום הפיננסים תוצאות שיווק שלא חשב שאפשריות!

מה אומרים עלינו

"אם לומר את האמת – בהתחלה לא ידענו אם שיווק ממומן זה מה שאנחנו צריכים, במיוחד אחרי שחווינו כמה צלקות ממשווקים שלא עשו את העבודה – ומאז שהתחלנו לעבוד עם Results Marketing הגדלנו את המחזור והרווחיות, הגדלנו את שווי הלקוח ומצאנו חברה שכיף לעבוד איתה, הופכת הכל לפשוט ומביאה תוצאות."

"בהתחלה כבר כמעט וויתרנו, המון אנשים אומרים שבתחום הזה מאוד מאוד קשה לעשות שיווק שעובד… וכמעט וכבר האמנו לזה! עד שהכרנו את האנשים המדהימים בחברת ריזולטס מרקטינג שפשוט הוכיחו לנו שמה ששמענו עד היום זה שטויות מאנשים שמתיימרים לדעת שיווק ברמה גבוהה. ומאז שאנחנו עובדים עם Results פשוט וקל – יש תוצאות.

כשהתחלנו לעבוד עם ריזולטס מרקטינג קיבלנו יחס חם מהתחלה שלדעתי זה פקטור חשוב בפני עצמו. אני בקשר ישיר עם כל הצוות שעובד על שיווק דיגיטלי באתר שלי ותוצאות השיווק עצמם הם מטורפות. בחודש הראשון הם העלו את הרווחים של העסק ב-30% הקמפיינים והשיווק עובדים טוב! העלויות של הפרסום משתלמות ומחזירות את ההשקעה.

נשמח לשוחח!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

קבלו שיחת ייעוץ של 15 דקות ללא עלות!

ביחד נבין מהו עקב אכילס בשיווק שלכם ונכין תוכנית תקיפה מיידית.
לפתיחת הצ'אט
1
בואו נקשקש בוואטסאפ
היי 👋
רוצה לידים לעסק שלך ולא יודע מאיפה להתחיל? נעים מאוד - ריזולטס מרקטינג ותפקידנו לדאוג לך
השאר מספר טלפון שלך ונחזור אליך צ'יקצ'ק