results marketing
שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

ניהול סושיאל מדיה ופרסום במדיה החברתית

ניהול סושיאל מדיה לעסק שלך שיספר את הסיפור שלכם בצורה הנכונה ביותר בפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.

מוכנים לניהול מדיה חברתית ולשמור על קשר רציף עם הלקוחות?

למה ניהול סושיאל מדיה חשובה לעסק שלך?

עידן הסושיאל מדיה תפס את רוב האוכלוסיה בעולם ב10 שנים האחרונות, כיום רוב האנשים נמצאים במדיה חברתית כזו או אחרת. בין אם זה שיחות עם אנשים, קריאת פוסטים ועדכונים וכל דבר בסושיאל שמאפשר עניין.

כל הרשתות החברתיות מאפשרות גם לבעלי עסקים להצטרף למדיה וגם להציג עצמם בתור בעלי עסקים, ניתן לעשות ניהול מדיה חברתית לעסקים על ידי יצירת דף עסקי.

לכל עסק שמכבד את עצמו יש גם דף עסקי במדיה החברתית, שדרכו ניתן לשוחח עם הלקוחות, להעביר להם מסרים ומידע. יחד עם זאת, הדף העסקי צריך להיות מעודכן, פעיל ובעל היענות רבה.

עסקים שמקיימים את כל התנאים לתקשורת טובה עם הלקוחות שלהם בסושיאל מדיה מגדילים את ערך המותג שלהם. אנחנו בריזולטס מרקטינג יודעים לתת את המענה המדויק עבור העסק שלך כך שיקבל את הנוכחות הטובה ביותר ברשתות החברתיות!

ניהול מדיה חברתית

מהם סוגי החשיפה בסושיאל מדיה?

כאשר מנהלים מדיה חברתית, ישנם כמה סוגי חשיפה שבאמצעותם העסק או המותג שלכם נחשף בעיני הגולשים.

  • הדרך הראשונה הוא תוכן אורגני, שזה בעצם כל תוכן שאתם מעלים לדף העסקי שלכם והוא נחשף לעוקבים שלכם וגם לאנשים נוספים במידה והעוקבים משתפים את הפוסט (צריך לעשות פוסט ששווה שיתוף).
  • הדרך השנייה היא תוכן ממומן, שזה בעצם תוכן ממותג שמגיע לחשיפה באמצעות תשלום למדיה החברתית ועל ידי קמפיינים ממומנים.
  • הדרך השלישית והסופר חזקה היא תוכן ויראלי, בעצם זה תוכן שפרסמתם שתפס תאוצה ועניין וקיבל הרבה תגובות, שיתופים ולייקים. כך האלגוריתם מזהה שהתוכן שלכם מעניין ומפרסם אותו לאנשים נוספים.

המדיות החברתיות שאנחנו מנהלים הכי טוב

פייסבוק

אינסטגרם

לינקדאין

טיקטוק

איזו מדיה חברתית הכי טובה לעסקים?

למעשה כל המדיות החברתיות טובות לעסקים, אבל בכל אחת מהם האסטרטגיה צריכה להיות שונה. למשל, במידה ועיקר העיסוק שלכם הוא מתן שירות או מכירה לבעלי עסקים אחרים מה שנקרא (B2B),אז לינקדאין תתאים לכם יותר. 

אבל אם הלקוחות שלכם הם שירות או מכירה ללקוח הקצה ולצרכן הפרטי אז פרסום ברשתות החברתיות הגדולות יתאים לכם יותר. 

הרשתות המומלצות ואלה שאנחנו גם יודעים לתת בהם פייט רציני זה ניהול עמודי פייסבוק, ניהול דפים וערוצים בטיקטוק, יוטיוב וניהול עמודי אינסטגרם.

מוכנים לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה?

הלקוחות שהגדילו איתנו את המכירות

מה אומרים עלינו

"אם לומר את האמת – בהתחלה לא ידענו אם שיווק ממומן זה מה שאנחנו צריכים, במיוחד אחרי שחווינו כמה צלקות ממשווקים שלא עשו את העבודה – ומאז שהתחלנו לעבוד עם Results Marketing הגדלנו את המחזור והרווחיות, הגדלנו את שווי הלקוח ומצאנו חברה שכיף לעבוד איתה, הופכת הכל לפשוט ומביאה תוצאות."

"בהתחלה כבר כמעט וויתרנו, המון אנשים אומרים שבתחום הזה מאוד מאוד קשה לעשות שיווק שעובד… וכמעט וכבר האמנו לזה! עד שהכרנו את האנשים המדהימים בחברת ריזולטס מרקטינג שפשוט הוכיחו לנו שמה ששמענו עד היום זה שטויות מאנשים שמתיימרים לדעת שיווק ברמה גבוהה. ומאז שאנחנו עובדים עם Results פשוט וקל – יש תוצאות.

כשהתחלנו לעבוד עם ריזולטס מרקטינג קיבלנו יחס חם מהתחלה שלדעתי זה פקטור חשוב בפני עצמו. אני בקשר ישיר עם כל הצוות שעובד על שיווק דיגיטלי באתר שלי ותוצאות השיווק עצמם הם מטורפות. בחודש הראשון הם העלו את הרווחים של העסק ב-30% הקמפיינים והשיווק עובדים טוב! העלויות של הפרסום משתלמות ומחזירות את ההשקעה.

נשמח לשוחח!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

קבלו שיחת ייעוץ של 15 דקות ללא עלות!

ביחד נבין מהו עקב אכילס בשיווק שלכם ונכין תוכנית תקיפה מיידית.
לפתיחת הצ'אט
1
בואו נקשקש בוואטסאפ
היי 👋
רוצה לידים לעסק שלך ולא יודע מאיפה להתחיל? נעים מאוד - ריזולטס מרקטינג ותפקידנו לדאוג לך
השאר מספר טלפון שלך ונחזור אליך צ'יקצ'ק