results marketing
שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

שיווק דיגיטלי לעסק – 5 הפלטפורמות המומלצות

שיווק דיגיטלי לעסק 5 הפלטפורמות המומלצות
זמן קריאה: 3 דקות

כאשר מחליטים לעשות שיווק דיגיטלי לעסק הסיבה העיקרית היא להכניס עוד לקוחות לעסק ויחד עם זה להגדיל גם את הרווחים. על מנת באמת להצליח בשיווק העסק אונליין צריך לבנות אסטרטגיית פרסום נכון שמתחילה מבחירת הפלטפורמות שמתאימות לעסק. כל פלטפורמה מציע קהל שונה וסוגי פרסום שונים. במאמר הזה אנחנו נלמד על 5 הפלטפורמות המומלצות ביותר לשיווק דיגיטלי עבור העסק שלכם.

1. Google My Business – גוגל לעסק שלי

גוגל מיי ביזנס היא דרך חינמית ופשוטה בשביל לפרסם עסק, במיוחד אם העסק הוא פיזי ולא רק דיגיטלי. נוכל לשים לב לפרסומים מהסוג הזה במיוחד כאשר מחפשים שירותים, או עסק מקומי. למשל אם תחפשו את הביטוי "מרפאת שיניים בתל אביב" יופיעו לכם מיד אחרי הפרסום הממומן המודעות של גוגל מיי ביזנס.

חשוב לזכור לשמור על חשבון פעיל, שמקבל ביקורות ומכוון למילת המפתח הנכונות לאחר שעושים מחקר מילות מפתח. הדגשים העיקריים לחשבון גוגל מיי ביזנס מקודם היטב:

  • מחקר מילות מפתח.
  • ביקורות על בסיס חודשי.
  • הוספת פוסטים ותמונות (שכוללים את מילות המפתח).

תוכלו ליצור פרופיל עסקי בגוגל בקישור הבא, עקבו אחרי השלבים המוצגים.

2. שיווק דיגיטלי לעסק בפייסבוק – Facebook Ads

אחת הדרכים הנפוצות ביותר היום היא פרסום בפייסבוק. ניתן לפרסם בחינם וגם בתשלום. בעצם האפשרויות של שיווק דיגיטלי לעסק הם בעזרת פתיחת דף עסקי בפייסבוק ופרסומו באופן ידני בעזרת פוסטים ושיתופים. ויחד עם זה ניתן לפרסם בתשלום, סוג הפרסום שנקרא גם פרסום ממומן בפייסבוק. הוא מאפשר בעזרת תשלום עבור קליק וחשיפות להגיע לכמה שיותר אנשים. השילוב של פרסום ממומן יחד עם עמוד פייסבוק יכול להביא לתוצאות ממוקד יותר ולהיחשף לקהל מדויק יותר. לכן, השקעה בפרסום ממומן יכולה להיות משהו שמשתלם לעסק וכדאי לשקול את זה.

3. פרסום ממומן ואורגני באינסטגרם

שיווק דיגיטלי בעזרת פרסום באינסטגרם

הפרסום באינסטגרם הוא כלי מאוד חזק בשביל שיווק דיגיטלי לעסק שמביא לקוחות איכותיים. ניתן לפרסם באופן אורגני ע"י בניית פרופיל עסקי מקצועי, ושימוש בהאשטגים הנכונים אחרי שעושים מחקר. הפרסום באינסטגרם מהווה חלק מניהול מדיה חברתית סטנדרטי וכשמשלבים את הפרסום עם שיווק ממומן התוצאות ממוקדות יותר וניתן להיחשף בפני קהל המדויק של העסק. על מנת לעשות פרסום ממומן באינסטגרם ולנהל את הקמפיינים תצטרכו שיהיה לכם חשבון פייסבוק ומנהל מודעות בפייסבוק.

4. פרסום בלינקדאין

עמוד לינקדאין

הפרסום בלינקדאין מתאים בעיקר לעסקים שנותנים שירותים לעסקים אחרים. בשפה המקצועית זה נקרא B2B (Business to business). המשמעות היא שכל הפרופילים שקיימים על הפלטפורמה הזו הם בעצם בעלי עסקים או חברות שמחפשים או נותנים שירותים. ניתן לפרסם בלינקדאין באופן אורגני או על ידי שיווק ממומן. בשביל לקדם בלינקדאין באופן אורגני צריך ליצור פרופיל שייראה מקצועי ויעביר את המסרים של העסק שלכם ולאחר מכן ליצור קשרים וחברויות בפלטפורמה.
מנגד, עם פרסום ממומן בלינקדאין תוכלו בעזרת תשלום להגיע לקהל המדויק שלכם במהירות ובאפקטיביות. וכמובן כאשר משלבים את 2 האפשרויות מקבלים את התמורה המלאה מהפרסום.

5. פרסום ביוטיוב

שיווק דיגיטלי בעזרת יוטיוב

בשנים האחרונות שיווק באמצעות וידאו הפך לפופולרי יותר, והתוצאות מדברות בעד עצמן. לפי מחקר שנעשה, יותר מ-85% מהנשאלים ענו שהם הרגישו בטוחים יותר לרכוש שירות או מוצר אחרי שצפו בוידאו שלו. זאת עוד הזדמנות לעשות שיווק דיגיטלי לעסק שמשלב ויזואליות בנוסף לתוכן. קיימות 2 אפשרויות לפרסום ביוטיוב: 

1. האפשרות הראשונה היא בעזרת פתיחת ערוץ יוטיוב ולעלות סרטונים שיכולים להיחשף בפני אנשים בצורה אורגנית. 

2. ניתן גם לפרסם את הסרטון על ידי פרסום ממומן ביוטיוב ולהיחשף לקהל ממוקד יותר.

שיווק דיגיטלי מצליח לעסק – לסיכום

על מנת להצליח בשיווק הדיגיטלי לעסק שלכם, חשוב לבנות אסטרטגיית פרסום נכונה וממוקדת תוצאות. תבחרו את הפלטפורמות שהכי מתאימות לאופי העסק שלכם. תעקבו אחרי הכללים הנכונים שיביא את השיווק לכדי תוצאות. במידה ותרצו להתייעץ או לשאול שאלה בנוגע לשיווק דיגיטלי תוכלו ליצור איתנו קשר בקישור הבא או להתקשר אלינו ישירות ולקהל ייעוץ ללא עלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לשוחח!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
לפתיחת הצ'אט
1
בואו נקשקש בוואטסאפ
היי 👋
רוצה לידים לעסק שלך ולא יודע מאיפה להתחיל? נעים מאוד - ריזולטס מרקטינג ותפקידנו לדאוג לך
השאר מספר טלפון שלך ונחזור אליך צ'יקצ'ק