results marketing
שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

פרסום בפייסבוק לבעלי עסקים

היתרונות של פרסום ממומן בפייסבוק
זמן קריאה: 2 דקות

יפייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית ביותר, ואי אפשר לדבר על שיווק בדיגיטל בלי להזכיר אותה. בזכות היכולת למקד את הקידום ולעשות שימוש חוזר בדאטה, עבור לא מעט מגזרים ועסקים, פרסום בפייסבוק הוא הכלי האפקטיבי ביותר להשגת תוצאות בדיגיטל.

פרסום בפייסבוק – קהל ממוקד שמתעניין במה שיש לכם להציע

פרסום אורגני בפייסבוק הוא ניהול עמוד של העסק באופן יום-יומי. הקפדה על העלאת פוסטים מספר פעמים בשבוע והשתלבות בקבוצות. במילים אחרות – להראות נוכחות עסקית באופן טבעי. בפרסום אורגני, הפרסומים שלכם יגיעו לאנשים שמחוברים אליכם לדף בלבד, כלומר משתמשים עוקבים או כאלה שעשו לכם לייק, וגם זה יהיה באחוזים נמוכים כיוון שהחשיפה האורגנית של פייסבוק ירדה. אגב, אם אתם עוד לא חברים שלנו בפייסבוק אז וולקם, למה אתם מחכים? 🙂

לעומת זאת, פרסום ממומן (קמפיינים בפייסבוק) מתמקד בקבוצת אנשים שאתם בוחרים – קהל יעד שאתם הגדרתם, גם אם הם מעולם לא נחשפו אליכם. למשל: פרסום המודעה שלכם לנשים וגברים המתגוררים בירושלים והסביבה, בני 40 עד 50, שמתעניינים בכושר ובריאות, ואפילו קידום ספציפי לנשים בנות 25 ומעלה מרחבי הארץ, אשר לפי המידע שנאסף על ידי פייסבוק ילדו בפרק הזמן של החודשים האחרונים.

פרסום ממומן בפייסבוק PPC

לאילו עסקים מתאים לעשות פרסום בפייסבוק?

כמשתמשים בפייסבוק, בטוח יצא לכם לראות פרסומים ממומנים של עסקים רבים ממגוון תעשיות. אופנה, תכשיטים, מזון ומסעדנות, חופשות ונופשים, רפואה פלסטית, קורסים ועוד הרבה נמצאים שם. כן, לפרסם בפייסבוק אכן יתאים לרוב העסקים. עם זאת, ישנם עסקים שלא מומלץ להם לבחור בפייס כפלטפורמה לפרסום ממומן. עסקים שפועלים בעיקר במצבי חירום, כדוגמת פורץ מנעולים או רופא שיניים בחירום. עסקים מסוג זה יהיו לא רלוונטיים ל-95% מהאנשים בזמן נתון. מי שיזדקק לאותם עסקים במצבי חירום, כנראה שיחפש בגוגל ולא כשהוא גולל להנאתו בפייסבוק. האם העסק שלך צריך פרופיל אינסטגרם עסקי? מוזמנים לבדוק.

פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים

אייקון Remarketingרימרקטינג – לפגוש שוב את הלקוחות הפוטנציאליים

הפרסום בפייסבוק מעניק לנו יתרון מדהים, אנחנו יכולים להשתמש במידע מהפרופיל העסקי שלנו בפלטפורמות נוספות. אנחנו ניעזר בהטמעה של קישור באתר ונוכל לחבר בין האתר לפייסבוק העסקי שלנו. נוכל לפרסם את המודעות שלנו לאנשים שיצרו אינטראקציה עם האתר שלנו, לפי נתונים שמתקבלים דרך הקישור. למשל, נוכל לפרסם מודעות ממומנות לאנשים שהיו אצלנו באתר, אנשים שהיו בשלב אחד לפני ביצוע רכישה ויצאו החוצה וכדומה.

את הנתון הזה של "אנשים שקיימו אינטארציה" אצלנו בפיד, אנחנו יכולים לנצל לעוד הרבה מקומות. אנחנו יכולים לקחת הלאה לפרסום בערוצים נוספים כדוגמת גוגל. למעשה, כאשר אנו מפרסמים בפייסבוק הפלטפורמה מאפשרת לנו "לרדוף" אחרי לקוחות פוטנציאליים ולפגוש אותם ברחבי הרשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לשוחח!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
לפתיחת הצ'אט
1
בואו נקשקש בוואטסאפ
היי 👋
שוקל לפרסם את העסק שלך בפייסבוק ולא יודע איך להתחיל?
אנחנו כאן בשבילך!