results marketing
שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

פרסום ממומן בטיקטוק

פרסום בטקיטוק עם חשיפה אדירה לעסק!

מוכנים לפרסם בטיקטוק ולהיות מוצפים בלידים?

מהו פרסום בטיקטוק?

פרסום בטיקטוק מתבצע באמצעות המערכת של הפלטפורמה שנקרא טיקטוק ביזנס (Tiktok Business). בשנים האחרונות נכנסה לעולמנו הפלטפורמה טיקטוק שהיא בעצם יישומון שיתוף וידאו בבעלות חברה סינית ByteDance. טיקטוק פרצה בצורה מהירה וכמות החשיפות בפלטפורמה הם אדירות! לצד פייסבוק ואינסטגרם שהם עדיין הפלטפורמות המובילות הצליח לצמוח לה טיקטוק במיוחד עבור הגילאים הצעירים. אך לא רק, עוד ועוד אנשים משתמשים בטיקטוק וטווח הגילאים רק גודל משנה לשנה.

 

פרסום בטיקטוק עם ריזולטס מרקטינג

500 מיליון צפיות ביום בסרטוני טיקטוק – מספר מטורף!

פרסום ממומן בטיקטוק – הפלטפורמה המצויינת הזאת שלא מפסיקה לעלות משתלטת על עולם הפרסום ומשנה את הכללים.
לאור מודל הפרסום של טיקטוק שמאוד מזכיר את המודל של גוגל, עובד לפי שיטת המכרז (בידינג) – אך העלויות נמוכות עוד יותר! האמת היא, זהו ה-זמן לפרסם בטיקטוק. נוסף על כך שעלויות הקמפיינים נמוכות, זמן המסך הוא ממושך, החשיפה האורגנית גבוהה ונהדרת. כמה טוב שריזולטס מרקטינג תותחים בטיקטוק 😉

פרסום טיקטוק שמביא רווחים - איך אנחנו עושים את זה?

הצוות המקצועי שלנו מתמחה בשיווק תוכן באמצעות וידאו, באמצעות טירגוט נכון וסרטון שמעביר את המסר בצורה ברורה אנחנו מבטיחים עמידה בביצועי הקמפיינים בטיקטוק כך שיביאו את הרווח המקסימלי בהתאם לכמות החשיפה.

הקמת אסטרטגיה מקיפה שכוללת את כל השלבים היעילים שיביאו לקידום האתר שלך

אסטרטגיה

הקמת אסטרטגיה שיווקית יעילה ומנצחת שתייצר לידים במינימום הוצאה

תחילת יישום האסטרטגיה מדויקת ושיטתית עד שתגיעו למקומות הראשונים בגוגל

ניהול קמפיינים

לקלוע בול למטרה על ידי הקמת מערך קמפיינים ממוקד לקהל היעד שלכם

שמירה על המקומות הראשונים בגוגל לאורך זמן כך שתמשיך להביא רווחיות מתמשכת

רווחיות

שמירה על רווחיות לאורך זמן על ידי טסטים ובדיקות למודעות הקמפיינים

מוכנים לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה?

פרסום ממומן בטיקטוק - למה זה כדאי?

טיקטוק היא מדיה חברתית שנמצאת במרחק לחיצה בכיס של כל אחד מאיתנו. השימוש בפלטפורמה מתאפשר הודות לאפליקצייה שזמינה להורדה בכל רגע, יוצרי תוכן יכולים ליצור עם טיקטוק סרטונים קצרים עבור קהל העוקבים שלהם. בהשוואה לפלטפורמות הקיימות היום בשוק כמו פייסבוק ואינסטגרם טיקטוק נחשבת בידיוק כמוהם – פלטפורמה שיווק עוצמתית ומצליחה (שהולך וגדלה מחודש לחודש).

מעבר לכך, הגדילה של טיקטוק מושכת אליה גם משפיענים רבים ומביאים יחד איתם את קהל העוקבים שלהם ואת המפרסמים הגדולים. מדובר באפליקציה שהיא כאן כדי להישאר וצפויה להשתכלל יותר ויותר.

הלקוחות שהגדילו איתנו את המכירות

פרסום ממומן בטיקטוק - נתונים מהשטח

שקד אלבז - בעל סטודיו לאימון בלי ידע או ניסיון בעולם השיווק והדיגיטל.

שלומי עשור - בעל עסק בתחום הפיננסים תוצאות שיווק שלא חשב שאפשריות!

מה אומרים עלינו

"אם לומר את האמת – בהתחלה לא ידענו אם שיווק ממומן זה מה שאנחנו צריכים, במיוחד אחרי שחווינו כמה צלקות ממשווקים שלא עשו את העבודה – ומאז שהתחלנו לעבוד עם Results Marketing הגדלנו את המחזור והרווחיות, הגדלנו את שווי הלקוח ומצאנו חברה שכיף לעבוד איתה, הופכת הכל לפשוט ומביאה תוצאות."

"בהתחלה כבר כמעט וויתרנו, המון אנשים אומרים שבתחום הזה מאוד מאוד קשה לעשות שיווק שעובד… וכמעט וכבר האמנו לזה! עד שהכרנו את האנשים המדהימים בחברת ריזולטס מרקטינג שפשוט הוכיחו לנו שמה ששמענו עד היום זה שטויות מאנשים שמתיימרים לדעת שיווק ברמה גבוהה. ומאז שאנחנו עובדים עם Results פשוט וקל – יש תוצאות.

כשהתחלנו לעבוד עם ריזולטס מרקטינג קיבלנו יחס חם מהתחלה שלדעתי זה פקטור חשוב בפני עצמו. אני בקשר ישיר עם כל הצוות שעובד על שיווק דיגיטלי באתר שלי ותוצאות השיווק עצמם הם מטורפות. בחודש הראשון הם העלו את הרווחים של העסק ב-30% הקמפיינים והשיווק עובדים טוב! העלויות של הפרסום משתלמות ומחזירות את ההשקעה.

נשמח לשוחח!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

קבלו שיחת ייעוץ של 15 דקות ללא עלות!

ביחד נבין מהו עקב אכילס בשיווק שלכם ונכין תוכנית תקיפה מיידית.
לפתיחת הצ'אט
1
בואו נקשקש בוואטסאפ
היי 👋
רוצה לידים לעסק שלך ולא יודע מאיפה להתחיל? נעים מאוד - ריזולטס מרקטינג ותפקידנו לדאוג לך
השאר מספר טלפון שלך ונחזור אליך צ'יקצ'ק