results marketing
שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

שיווק דיגיטלי ממוקד לרופאים

אנחנו מתמחים בשיווק דיגיטלי לרופאים ומרפאות מכל התחומים. הצטרפו לעשרות רופאים שנהנים כל חודש מלקוחות חדשים באופן שוטף.

שיווק דיגיטלי לרופאים

אם כבר שיווק דיגיטלי, אז אצל הטובים ביותר!

שיווק דיגיטלי לרופאים
עם Results marketing

רופאים ומרפאות משתמשים בשיווק דיגיטלי כדי לקדם את העסק שלהם ולהקל עליהם להגיע למטופלים. יש להם הרבה תחרות בתחום הזה, אבל בעזרת שיווק דיגיטלי הם יכולים לבנות את המותג שלהם ולהגדיל את מספר המטופלים שנכנסים.

שיווק דיגיטלי הוא לא רק עבור הרופאים, אלא גם עבור המרפאות. זה יכול לשמש כדרך להתעדכן בטכנולוגיות חדשות שמוצגות בתחום זה. הוא משמש גם כדרך למרפאות לקבל משוב מהמטופלים שלהם לגבי מה שהם צריכים או רוצים.

שיווק דיגיטלי לרופאים ומרפאות הוא תחום שמשתנה ללא הרף. זה צריך להיות שילוב של שיווק מסורתי, שיווק דיגיטלי ושיווק במדיה חברתית. המטרה העיקרית צריכה להיות למשוך יותר מטופלים למרפאה.

אנחנו מבינים שרופאים צריכים להתמקד במתן טיפול ושירות איכותי למטופליהם ושיווק המרפאה נשאר בסוף סדר העדיפויות, ובצדק.

וכאן אנחנו נכנסים לתמונה – ריזולטס מרקטינג. צוות של משווקים דיגיטליים מהשורה הראשונה שיודעים להביא תוצאות למרפאות ורופאים. אנחנו מתמקדים בעיקר על החזר השקעה ועושים שיווק ממוקד תוצאות. אנחנו ניקח את כל הלוגיסטיקה השיווקית של המרפאה שלכם ונשאיר לכם שלווה להמשיך לעשות את מה שאתם הכי טובים בו.

שיווק דיגיטלי לרופאים
שיווק דיגיטלי לרופאים

מודל העבודה שלנו הוא כזה:

התשלום יהיה אך ורק על תוצאות.

מה זה אומר? אנחנו ננהל עבורכם את הקמפיינים ברשתות החברתיות, ניתן לכם המלצות לשיפור הנראות הדיגיטלית בכל הפלטפורמות שקיימות לקליניקה. והתשלום יהיה רק על פי תוצאות, "מודל הצלחה". התשלום על העבודה שלנו יהיה בכל סוף חודש, לאחר מעבר על כלל הלידים ולהלקוחות שהתקבלו לקלינקה וניתוח הסגירות. התשלום יהיה לפי אחוז ממחזור המכירות והוא ינוע בין 10-20 אחוז תלוי בנפח הפעילות הדיגיטלית.

מוכנים לקחת את המרפאה שלכם צעד אחד קדימה?

5 פעולות מומלצות לשיווק דיגיטלי מצליח לרופאים

שיווק דיגיטלי הוא היבט חיוני בניהול רפואי מוצלח בעידן של היום. יותר ויותר מטופלים פונים לאינטרנט כדי לחקור אפשרויות רפואיות ולהזמין תורים למרפאות ורופאים.

הדיגיטל הפך לחיוני עבור רופאים ומרפאות ומסייע להם להוות נוכחות מקוונת ולהשתמש באסטרטגיות שיווק דיגיטליות בכדי להגיע לקהל היעד המבוקש. בואו נבחן 5 פעולות מומלצות לשיווק דיגיטלי מוצלח עבור רופאים ומרפאות.

מיהו קהל היעד

בכדי שתוכלו לשווק ביעילות את הפרקטיקה הרפואית באינטרנט, חשוב להבין מיהו קהל היעד שלכם. הבנה זו תוכל לעזור לכם לזהות את הדמוגרפיה של המטופל כגון גיל, מין, מיקום ורמת הכנסה.

בנוסף, תוכלו להתאים את מאמצי השיווק והמסרים שלכם על מנת להגיע טוב יותר למטופלים האידיאליים והפוטנציאלים עבורכם.

שיווק ממוקד לרופאים
שיווק דיגיטלי לרופאים

יצירת אתר מקצועי

אתר אינטרנט מקצועי הוא כלי קריטי וחשוב עבור כל מרפאה או רופא שמחפשים לתת מענה למטופלים בדרך מקוונת. האתר צריך להיות קל לתפעול, מושך מבחינה ויזואלית ולכלול מידע חשוב ורלוונטי על הקליניקה שלך או על דרכי הטיפול שלך.

בנוסף, יש לכתוב על ההיסטוריה הרפואית שלכם, מיקומכם, מידע ליצירת קשר ואת השירותים המוצעים עבור המטופלים. האתר גם צריך לכלול ביקורות והמלצות של מטופלים שכן, אלו יכולים לעזור בבניית אמון ואמינות אצל מטופלים פוטנציאליים.

מוכנים לקחת את המרפאה שלכם צעד אחד קדימה?

שימוש במדיה החברתית כקידום

שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית, כגון פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, יכול להוות דרך יעילה לחשיפה ותקשור עם מטופלים פוטנציאליים. ניתן להשתמש בפלטפורמות אלו כדי לשתף עדכונים רלוונטים, לקדם מבצעים או אירועים מיוחדים ולהציע טיפים ומשאבים הקשורים לטיפול רפואי.

חשוב להיות פעילים, עקביים ולנהל את המדיה החברתית, כיוון שהתרומה היא רבת ערך בסיוע בניית נוכחות מקוונת חזקה ובביסוס פרקטיקה כמשאב מהימן בקהילה.

ניהול סושיאל מדיה לרופאים
שיווק באימייל למרפאות ורופאים

שיווק בדואר אלקטרוני

שיווק בדואר אלקטרוני יכול גם הוא להוות דרך חסכונית להגיע ולתקשר עם מטופלים קיימים ומטופלים פוטנציאליים. ניתן להשתמש בדוא"ל כדי לשתף חדשות ועדכונים, לקדם מבצעים או אירועים מיוחדים ולהציע משאבים וטיפים הקשורים לטיפול רפואי הרלוונטי.

חשוב לבדוק את רשימת הדוא"ל ולהתאים את ההודעות לקבוצות שונות של מטופלים, למשל למטופלים שביקרו לאחרונה במרפאה וכאלה שלא ביקרו במשך זמן מה.

השקעה בפרסום בתשלום

פרסום בתשלום, כגון Google Ads או Facebook Ads, יכול גם הוא להוות דרך יעילה ביותר להגיע למטופלים פוטנציאליים באינטרנט. פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם יכולות להיות ממוקדות, פלטפורמות אלו מאפשרות למקד לדמוגרפיה ולמיקומים ספציפיים, בעוד שאתם משלמים רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה. חשוב לתכנן היטב את כותרות הפרסום והמידע האמור בכדי להבטיח תגמול על ההשקעה.

פרסום ממומן בפייסבוק PPC

שירותי שיווק דיגיטלי לרופאים

חברת ריזולטס מרקטינג הינה סוכנות שיווק דיגיטלי לרופאים מקיף שנותנת למרפאה שלך מעטפת פתרונות לפרסום 360° בדיגיטל. המטרה העיקרית שלנו היא השגת המטרות העסקיות שלכם בדיגיטל תוך הקפדה על טיב השירות והמקצועיות. ע"י פרסום בפלטפורמות הנכונות נהפוך את המרפאה שלכם להצלחה ברשת!

פרסום ממומן PPC

שירותי ניהול קמפיינים ממומנים / פרסום ממומן בגוגל ופייסבוק עם התמחות בשיווק לרופאים ומרפאות, ע"י צוות המומחים שלנו.

סושיאל מדיה

ניהול רשתות חברתיות, עמודים עסקיים, עושים מייעלים את התקשורת של המרפאה שלך עם הלקוחות.

בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרים ודפי נחיתה עבור רופאים תוך הקפדה על שמירת הכללים לקידום האורגני של האתר שיביא אתכם ראשונים לגוגל.

קידום אורגני SEO

שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל שיקפיץ את האתר שלכם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

פרסום בפייסבוק

פרסום ממומן PPC בפייסבוק וניהול קמפיינים עם התמקדות על החזר ההשקעה.

שיווק תוכן

שיווק ברחבי הרשת באמצעות תוכן, כתיבת תכנים ושיווקם באמצעות הפלטפורמות המתקדמות.

מוכנים לקחת את המרפאה שלכם צעד אחד קדימה?

שיווק דיגיטלי לרופאים

למה כדאי לעשות שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי לרופאים היא הדרך היעילה ביותר במאה ה-21

בעבר נהגו מרפאות לעשות שיווק בדרכים המסורתיות אם זה פרסום בשלטי חוצות, פרסום על אוטובוסים או בעיתונים. אלה הם דרכים מעולות על מנת לקרוא ללקוחות חדשים. אך במאה ה-21 נוספה דרך חדשה, שיווק דיגיטלי לרופאים באינטרנט. רוב האוכלוסיה מחוברת היום לאינטרנט בין אם זה דרך המחשב שלהם ובין אם זה המכשיר החם שנמצא עלינו תמיד. בעזרת הכלי המדהים הזה ניתן להגיע ללקוחות חדשים דרך פלטפורמות שונות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וגוגל. אם כולם כבר שם אז למה שגם אתם לא תהיו? אם אתם רוצים לשמוע פרטים נוספים אודות התהליך ולקבלת ייעוץ ללא עלות התקשרו אלינו עוד היום.

שיווק דיגיטלי לרופאים שמחזיר את ההשקעה - איך אנחנו עושים את זה?

הצוות המקצועי שלנו יודע לייצר מכונת לידים משומנת

שמייצרת לכם פניות איכותיות ממטופלים לטווח ארוך עם התמקדות על החזר ההשקעה.

הקמת אסטרטגיה מקיפה שכוללת את כל השלבים היעילים שיביאו לקידום האתר שלך

אסטרטגיה

הקמת אסטרטגיה שיווקית יעילה ומנצחת שתייצר לידים לטווח ארוך

תחילת יישום האסטרטגיה מדויקת ושיטתית עד שתגיעו למקומות הראשונים בגוגל

ניהול קמפיינים

לקלוע בול למטרה על ידי הקמת מערך קמפיינים ממוקד לקהל היעד שלכם

שמירה על המקומות הראשונים בגוגל לאורך זמן כך שתמשיך להביא רווחיות מתמשכת

רווחיות

שמירה על רווחיות לאורך זמן על ידי טסטים ובדיקות למודעות הקמפיינים

מה אומרים עלינו

"אם לומר את האמת – בהתחלה לא ידענו אם שיווק ממומן זה מה שאנחנו צריכים, במיוחד אחרי שחווינו כמה צלקות ממשווקים שלא עשו את העבודה – ומאז שהתחלנו לעבוד עם Results Marketing הגדלנו את המחזור והרווחיות, הגדלנו את שווי הלקוח ומצאנו חברה שכיף לעבוד איתה, הופכת הכל לפשוט ומביאה תוצאות."

"בהתחלה כבר כמעט וויתרנו, המון אנשים אומרים שבתחום הזה מאוד מאוד קשה לעשות שיווק שעובד… וכמעט וכבר האמנו לזה! עד שהכרנו את האנשים המדהימים בחברת ריזולטס מרקטינג שפשוט הוכיחו לנו שמה ששמענו עד היום זה שטויות מאנשים שמתיימרים לדעת שיווק ברמה גבוהה. ומאז שאנחנו עובדים עם Results פשוט וקל – יש תוצאות.

כשהתחלנו לעבוד עם ריזולטס מרקטינג קיבלנו יחס חם מהתחלה שלדעתי זה פקטור חשוב בפני עצמו. אני בקשר ישיר עם כל הצוות שעובד על שיווק דיגיטלי באתר שלי ותוצאות השיווק עצמם הם מטורפות. בחודש הראשון הם העלו את הרווחים של העסק ב-30% הקמפיינים והשיווק עובדים טוב! העלויות של הפרסום משתלמות ומחזירות את ההשקעה.

רוצים לשווק את המרפאה שלכם?

לייעוץ ללא עלות שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

בניית אתרים לעסקים

קבלו שיחת ייעוץ של 15 דקות ללא עלות!

ביחד נבין מהו עקב אכילס בשיווק שלכם ונכין תוכנית תקיפה מיידית.

נשמח לשוחח!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
לפתיחת הצ'אט
1
בואו נקשקש בוואטסאפ
היי 👋
רוצה לידים לעסק שלך ולא יודע מאיפה להתחיל? נעים מאוד - ריזולטס מרקטינג ותפקידנו לדאוג לך
השאר מספר טלפון שלך ונחזור אליך צ'יקצ'ק