results marketing
שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

פרסום ממומן ביוטיוב – למה כדאי ואיך עושים את זה?

פרסום ממומן ביוטיוב
זמן קריאה: 3 דקות

פרסום ממומן ביוטיוב מתייחס לנוהג של תשלום עבור שטחי פרסום ביוטיוב על מנת לקדם מוצר, שירות או מותג. מודעות ממומנות ביוטיוב מופעלות בדרך כלל דרך Google Ads, שהיא פלטפורמת הפרסום של גוגל. 

כאשר אתם יוצרים מודעה ממומנת ב-YouTube, אתם יכולים לבחור ולשלוט אילו משתמשים יוכלו לראות את המודעה שלכם, להגדיר תקציב למודעה ולבחור כמה זמן אתם רוצים שהיא תוצג. ישנם מספר פורמטים שונים של מודעות שבהם אתם יכולים להשתמש ב-YouTube, כולל מודעות סטרימינג (מודעות המושמעות לפני, במהלך או אחרי סרטון), מודעות Discovery (מודעות שמופיעות לצד סרטונים קשורים) ומודעות באמפר (קצרות, לא -מודעות שניתן לדלג עליהן). פרסום ממומן ב-YouTube יכול להיות דרך עוצמתית להגיע לקהל רחב ולקדם את המוצרים שלכם או השירותים שלכם.

פרסום ממומן ביוטיוב - איך עושים את זה?

איך לעשות נכון פרסום ממומן ביוטיוב

להלן השלבים שתוכל לבצע כדי לעשות פרסום ממומן ב-YouTube:

פיתחו ערוץ יוטיוב: על מנת לפרסם ביוטיוב, תצטרך להיות בעל ערוץ יוטיוב. אם עדיין אין לך אחד, אתה יכול לפתוח אחד כזה על ידי מעבר אל youtube.com ולחיצה על כפתור "היכנס" בפינה השמאלית העליונה.

צרו חשבון Google Ads: מודעות ממומנות ב-YouTube מופעלות דרך Google Ads. אם עדיין אין לך חשבון Google Ads, תוכל ליצור אחד על ידי מעבר לכתובת ads.google.com ולחיצה על הלחצן "היכנס" בפינה השמאלית העליונה.

הגדר אסטרטגיית פרסום: לאחר שיש לך חשבון Google Ads, תוכל להגדיר אסטרטגיית פרסום על ידי לחיצה על הכרטיסייה "קמפיינים" בתפריט העליון ולאחר מכן בחירה ב"קמפיין חדש". משם תוכל לבחור את סוג אסטרטגיית הפרסום "וידאו" ולפעול לפי ההנחיות להגדרת מסע הפרסום שלך.

בחרו את קהל היעד שלכם: תוכל להשתמש באפשרויות המיקוד ב-Google Ads כדי לציין אילו משתמשים ברצונכם להראות עבורם את המודעות שלך. אתה יכול למקד למשתמשים לפי מיקום, גיל, מין, תחומי עניין וגורמים אחרים.

בחרו את פורמט המודעה שלכם: ישנם מספר פורמטים שונים של מודעות שבהם תוכל להשתמש ב-YouTube, כולל מודעות סטרימינג (מודעות המושמעות לפני, במהלך או אחרי סרטון), מודעות Discovery (מודעות שמופיעות לצד סרטונים קשורים) ומודעות באמפר (מודעות קצרות שלא ניתן לדלג עליהן).

צרו את המודעה שלכם: לאחר שתבחר בפורמט המודעה שלך, תוכל ליצור את המודעה שלך על ידי העלאת סרטון וכתיבת כותרת ותיאור. תוכל גם להגדיר תקציב למודעה שלך ולבחור כמה זמן תרצה שהיא תוצג.

עקבו ובצעו אופטימיזציה של המודעה שלכם: לאחר שהמודעה שלך פעילה, תוכל לעקוב אחר הביצועים שלה ולבצע שינויים כדי לייעל את הביצועים שלה. תוכל להציג ניתוח נתונים בכרטיסייה "מסעות פרסום" בחשבון Google Ads שלך כדי לראות את ביצועי המודעה שלך.

בסך הכל, פרסום ממומן ביוטיוב יכול להיות דרך רבת עוצמה להגיע לקהל רחב ולקדם את המוצרים או השירותים שלך.

רוצים לשווק את העסק שלכם?
השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ללא עלות

6 טיפים לפרסום ממומן ביוטיוב

קידום ממומן ביוטיוב

הנה כמה טיפים ליצירת המודעות הטובות ביותר לפרסום ממומן ב-YouTube:

שמור על זה קצר וקולע: מודעות YouTube הן בדרך כלל קצרות יותר באורך סוגים אחרים של מודעות, לכן חשוב לשמור על המודעה שלך תמציתית ככל האפשר. התמקדו בנקודות החשובות ביותר והמנעו מכל מידע מיותר.

השתמש בוויזואליות מושכות: YouTube היא פלטפורמה ויזואלית, לכן חשוב להשתמש בוויזואליות חזקה במודעה שלך. זה יכול לכלול תמונות באיכות גבוהה, גרפיקה וקטעי וידאו.

השתמש בקריאה ברורה לפעולה: ודא שהמודעה שלך כוללת קריאה ברורה לפעולה שאומרת לצופים מה אתה רוצה שהם יעשו, כגון לבקר באתר שלך או לבצע רכישה.

השתמש בשפה משכנעת: השתמש בשפה משכנעת ומדברת לצרכים או לרצונות של הצופה. זה יכול לעזור לעודד אותם לפעול.

השתמש באפשרויות מיקוד: אפשרויות המיקוד של YouTube מאפשרות לך לציין אילו משתמשים ברצונך שיראו את המודעה שלך. השתמש באפשרויות אלה כדי למקד למשתמשים שסביר להניח שהם יתעניינו במוצר או בשירות שלך.

בדוק גרסאות שונות של המודעה שלך: זה יכול להיות מועיל לבדוק גרסאות שונות של המודעה שלך כדי לראות איזו מהן מניבה את הביצועים הטובים ביותר. אתה יכול להשתמש בתכונת בדיקת A/B של Google Ads כדי לבדוק גרסאות שונות של המודעה שלך ולראות איזו מהן מניבה את הביצועים הטובים ביותר.

בסך הכל, יצירת המודעות הטובות ביותר עבור פרסום ממומן ב-YouTube דורשת שילוב של ויזואליות חזקה, שפה משכנעת, קריאה ברורה לפעולה ומיקוד יעיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לשוחח!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
לפתיחת הצ'אט
1
בואו נקשקש בוואטסאפ
היי 👋
רוצה לידים לעסק שלך ולא יודע מאיפה להתחיל? נעים מאוד - ריזולטס מרקטינג ותפקידנו לדאוג לך
השאר מספר טלפון שלך ונחזור אליך צ'יקצ'ק