results marketing
שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

אינסטגרם לעסקים – האם כדאי?

אינסטגרם לעסקים - האם כדאי?
זמן קריאה: 3 דקות

לא פעם בעלי עסקים שואלים עצמם, "האם העסק שלי צריך אינסטגרם?" ובכללי, איזה פלטפורמה חברתית מתאימה לסוג העסק שלי. בפוסט לפניכם נדבר על הנושא של אינסטגרם לעסקים ב*ישראל* (כן יש חשיבות ללוקיישן גם – נדון בהמשך). בשורה התחתונה, כמעט לכל עסק יתאים פרופיל באינסטגרם אך יש לקחת בחשבון שזה מגיע עם עבודה רבה.

 

בואו נתחיל, אינסטגרם לבעלי עסקים – כן או לא?

קודם לכן, קצת רקע על הפלטפורמה. אינסטגרם התחילה עוד אי שם ב2010 בתור אפליקציה לאייפוניסטים בלבד, רק לאחר שנתיים נוספה לחנות האפליקציות של אנדרואיד בתור אפליקציה ל"חובבי צילום מושבעים" כאלו. כאשר פייסבוק שזיהתה את הפוטנציאל של אינסטגרם רכשה את החברה בסכום עצום של מיליארד דולר. פייסבוק השקיעה באינסטגרם ואף התערבה בניהול של החברה וכך כמה שנים לאחר הרכישה יוצרי אינסטגרם עזבו את החברה – בהצלחה להם. פייסבוק נכנסה בכל הכוח בניהול אינסטגרם ולקחה את המושכות בכל הקשור לעסקים ומודעות בפלטפורמה.

פרסום ממומן ואורגני באינסטגרם

אינסטגרם לעסקים – מערכת סופר מושקעת

זה לא סוד שאינסטגרם  היא כלי שיווק מטורף, כמעט לכל אחד קיים פרופיל שם. מה זה כמעט אתם שואלים? מיליארד משתמשים חודשיים באפליקציה, חצי מיליארד כל יום. 4.2 מיליארד לייקים ביום, 400,000,000 צופים בסטוריז בכל יום. כמובן שעוד מלא נתונים וסטיסטיקות מפוצצות אבל בואו נדבר ביזנס – למה העסק שלי צריך להיות שם?

אייקון לייק להודעה באינסטגרם72% מהמשתמשים רוכשים דרך אינסטגרם מוצרים – אם לא דרך אפליקציה אז דרך אתרים שמקושרים דרכה (אנחנו בונים אתרים כאלו, אגב – בואו תראו את תיק העבודות שלנו).  בנוסף לרכישות, מעורבות/היכרות/התחדשות כל אלו בלתי נמנעים למשתמשים באינסטגרם. עם מספרים כאלו עצומים של משתמשים וצרכנים פוטנציאלים אין סיבה באמת שלא תהיו שם.

סבבה יש אינסטגרם עסקי, מה עושים איתו?

אייקון מגפון אינסטגרםעל ההבדלים בין פרופיל אישי לעסקי נדבר בהזדמנות אחרת. אם כבר קיים פרופיל עסקי באינסטגרם יש כמה דגשים ועקרונות שחשוב לשמור עליהן או לחילופין, להביא לנו לנהל לכם את הפרופיל 😉 

חשוב לבחור שם משתמש עסקי שקל להבין אותו. לא לסבך את המשתמש – מהות המותג במילה אחת מקסימום שתיים. תכנים שאתם מעלים צריכים להיות ברמה מעולה. איכות התמונות והסירטונים צריכים להיות באיכות גבוהה והקופיריטיינג צריך להיות מדויק. קישורים קישורים קישורים, הלחם והמים של תורת הSEO. מהפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם תקשרו את הפייסבוק העסקי שלכם, את האתר שלכם, את הלינקדין, הטיקטוק ומה לא. כל מה שאפשר וקשור ו*בריא* למותג שלכם קשרו אותו בקישור אוהב מהפרופיל העסקי שלכם. גם מהסטוריז ומהפוסטים ובעצם מנגנון מהמם ועוטף של קישורים חיצוניים למותג שלכם שרק יוסיף לקידום האורגני שלכם כל הפלטפורמות לטווח הארוך. בהזדמנות זו נשתף בקישור לאינסטגרם של הסוכנות שלנו – ממש כאן.

אינסטגרם לבעלי עסקים

חלק הBio וחבריו

החלק העליון ביותר בפרופיל שלכם, ה"כרטיס ביקור" של העסק שלכם. פסקה קצרה של 150 תווים עם תפקיד חשוב מאוד. תראו את הביו באינסטגרם שלנו לדוגמה:

🌱אנחנו עוזרים לאנשים לבנות את הנוכחות הדיגיטלית שלהם

🚀 תוכן אפקטיבי & טיפים לצמיחה

🎯 תוכן, אתרים, עיצובים, PPC & אסטרטגיות

📌 בואו לראות עוד 👇👇

www.resultsm.com

חלק הביו כל כך חשוב. בחלק הזה זוהי ההזדמנות שלנו להביא את הערך העיקרי של המותג שלנו. שילבנו אימוג'ים – כי בואו נודה, האימוג'ים מזמן השתלטו על העולם. פירטנו את שירותי הסוכנות שלנו די בקצרה וכמובן שילבנו לבסוף עם הנעה לפעולה לאתר שלנו (SEO גבירותיי ורבותיי, קישורים קישורים ❤️).

 

לדייק את קהל היעד

פרופיל עסקי באינסטגרם הוא ללא עלות. כל אחד יכול "להמיר" את הפרופיל האישי שלו לעסקי בכמה הגדרות פשוטות. ברגע שהפרופיל מוגדר כעסקי, נפתחת גישה למרכז נתונים שמרכז נתונים רבים על העוקבים שלכם. המיקום של העוקבים, הפעילויות שלהם, המגדר, גילאים ועוד הרבה. עם כל הנתונים תוכלו למקד את התוכן שלכם ולדייק את הפוסטים והסטוריז לקהל היעד שלכם.

לדייק את קהל היעד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לשוחח!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
לפתיחת הצ'אט
1
בואו נקשקש בוואטסאפ
הייייי 👋👋
מענין אותך קידום באינסטגרם?
שלח לנו הודעה ונמצא פתרון מעניין ביחד